Polityka Zgodności
Systemowe podejście do zarządzania procesami
Zdajemy sobie sprawę, że skuteczność i efektywność organizacji zależą w głównej mierze od jakości realizowanych w niej procesów.

Dlatego planując rozwój firmy, we wrześniu 2018 r. zdecydowaliśmy się na wdrożenie systemu zarządzania jakością w oparciu o wymagania normy ISO 9001:2015. Zidentyfikowaliśmy i opisaliśmy najważniejsze procesy dla dystrybucji aparatury analitycznej, określiliśmy ich powiązania, mechanikę i najefektywniejszy sposób ich nadzorowania, uzyskując certyfikację w czerwcu 2019 r.
Dzięki temu jesteśmy pewni, że nasze procesy podlegają ciągłemu doskonaleniu, poprzez stawianie mierzalnych celów, biorąc pod uwagę wpływ czynników zewnętrznych i wewnętrznych, ograniczając ryzyka i pozwalając podejmować właściwe decyzje.
Firma Pro-Environment Polska w swojej działalności koncentruje się na zrozumieniu i spełnianiu oczekiwań i potrzeb Klienta, nieustannym rozwoju i doskonaleniu standardów jakości w dostawie aparatury, oraz prowadzeniu szkoleń i zapewnienia wsparcia na najwyższym poziomie.
Wykorzystujemy zdobyte dotychczas doświadczenie, zgromadzoną wiedzę know-how i zaangażowanie, które są naszym najcenniejszym zasobem. Stwarzanie warunków do rozwoju pracowników i podnoszenia ich kwalifikacji są dla nas podstawą sukcesu firmy.
Naszym celem jest budowanie samouczącej, skalowalnej organizacji, zapewniającej przejrzyste i przyjazne środowisko pracy zarówno dla wszystkich pracowników, partnerów i współpracowników jak i naszych kontrahentów. Zależy nam na tworzeniu i rozwoju wzajemnie korzystnych relacji, co jest warunkiem wzrostu biznesu i gwarancją wysokiej jakości.